80-års kalas...

På lördag eftermiddag så bar det av på 80-årskalas hos min Farfar.
Smörgåstårta, tårta, bullar och kakor. Allt gick bra men tog en bit marängtårta, dum som jag är, och efter det var jag såå äckliad. Alldeles för sött för mig. Har blivit sämre och sämre på att äta sådant där, inte likt mig kan jag säga. På sätt och vis är det ju bra men lite tråkigt är det allt...;-)

                

Så här roligt hade Emma och Malin då....



..och pappa...



..och Buffy så klart...

Liam var jätte trött när vi kom dit så han sov sin bilstol (fick inte plats med vagnen i bilen när vi åkte upp) under hela fikat...



Men sedan var han jätte glad...



Farfar fick den här i present och den var ju jääätte rolig...;-)



En av två tårtor, den här hoppade jag dock över...

Efter kalaset skjutsade jag och Liam hem Malin till Bollnäs och jag passade på att köpa en tidning och låna duschen. Liam rev i saker och hade trevligt under tiden...;-)
Han somnade på vägen tillbaka men vaknade så klart när vi var framme och somnade inte om förrän vid halv tio. Jag orkade inte bläddra så mycket i min nyinköpta tidning utan jag somnade ganska fort efter det jag med....

Hemresan idag gick bra. Eftersom Liam vaknade vid sex som vanligt fast han var uppe så länge igår och för att han knappt sovit något innan vi åkte så sov han hela vägen hem.
Jag tror att den här helgen har tagit musten ur både mig och Liam så vi kommer nog att vara något trötta några dagar nu...
Vi kom i alla fall hem till nystädat hus, nylagad mat och en tvättmaskin på fullvarv, tack älsklingen!
Nu är patrik iväg en vända och Liam sover för natten. Jag ska bara hänga upp en till maskin med tvätt som vi hade med oss hem och sedan orkar nog inte jag så mycket mer jag heller...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0