Vill du vara värdinna?

Skulle du vilja vara värdinna för Cosmopharma och låta mig komma hem till er och visa vad vi har att erbjuda? Visningen tar ungefär 1 timme och självklart får värdinnan fina presenter som tack!!!

Jag har inga krav på hur många ni ska vara utan det bestämmer ni själva. Dag som kväll, med eller utan barn, det är upp till er. 

Det är självklart inget köptvång! 

Den som bokar in en egen visning under tiden får också med sig en liten present hem så klart!

Så kom igen nu allihopa!!! 

Maila mig eller skriv en kommentar

För att få veta mer se under Länkar

Säg något snällt
Postat av: Hanna

jag ska se om jag kan få ihop några som vill komma..i så fall vill jag gärna att du kommer o visar.

2009-03-26 @ 12:43:58
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja ska se om man får ihop lite människor, isf kan du få komma till mej :):)

2009-03-29 @ 16:33:35
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0