Trött...

...är jag nu...

Emelie åkte hem för en stund sedan. Det har varit full rulle på Liam hela tiden. Han sov när hon kom, och jag var lite rädd att han skulle bli rädd när han vaknade men Emelie ignorerade honom en liten stund så att han fick kolla in henne så sedan gick det hur bra som helst...

Tyvärr blev vi inte nå klokare på de kurser som vi ska söka så vi måste nog boka in en ny tid med studievägledaren. Tillsammans den här gången så vi inte får olika svara IGEN.

Måste in till stan och hämta ut några böcker också för imorgon har jag ingen bil och jag måste hinna läsa en del till nästa vecka.
Började på ett annat inlägg innan hon kom och skulle skriva klart det nu men det fungerade så klart inte så allt försvann.. får ta det sedan...



Så härlig bild på våran älskade Kita som har det hur bra som helst där hon är nu. Längtar så tills jag ska hälsa på henne i början av maj...=)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0