Träning...

Ja nyss hemkommen från träningen. Det var ett tag sedan ju så det var skönt att äntligen komma iväg igen. Lillasyster Emma var med och titta på också. Hon tog några kost. Ska titta sedan om det blev nåt...

Liam hade i alla fall somnat när jag kom hem så det var skönt. Inte för att det brukar vara någraproblem att lägga honom på kvällen men ändå...

Tandläkarbesöket gick bra. Liam flörtade för fullt som vanligt...;-) Jag åkte så klart fel först så vi fick lite bråttom men det gick bra. Tandläkare är ju lika sega som läkare så vi fick ändå vänta i 20 minuter. Men det gjorde inte Liam så mycket för det fanns mycket att titta på och många att prata med där i väntrummet...

Imorgon kommer det ett par och hälsar på Kita. Hon kommer förmodligen att följa med de hem så att de får prova en vecka. Men jag tror inte att det ska vara några problem. De bor utanför Söderhamn och det är ju inte långt ifrån Bollnäs där jag har släkten och sommarstuga så det blir jätte bra...=)

Nä nu är det duschen som gäller här...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0