Tänkte...

...att jag skulle gå igenom de produkter som jag börjar sälja. måste ju de så att de fungerar bra...=)

Tänkte börja med denna....


Antiperspirant Roll On




En lindrande roll-on som är skonsam nog för extra
känslig hud och säkrar långvarigt skydd. Så
skonsam att den kan användas direkt etter rakning.
Verkar kraftigt svettreducerande och innehåller ämnen
som motverkar svettlukt.
Formulan är förstärkt med extrakt av Aloe
Vera och Kamomill som verkar fuktighetsgivande och
ugnande på huden.
98 kr

Min uppfattning:

Fungerar verkligen jätte bra. Klara betydligt mer än andra roll-on jag använt. Kan tyckas lite dyr men den håller i evighet kan jag lova...
++++


Om du är mer intresserad så kan du gå in HÄR


Säg något snällt
Postat av: Jennifer

Javisst har det hänt en hel del, även på kort tid men det känns som om jag haft det här hela livet. Allt är jätte bra. Jaha, bor du i smedjebcken? Ja, vi bor i hus på backgatan. Kram

2009-03-21 @ 19:14:41
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0