Söndagen...

..spenderades utan barn....det var ett tag sedan...

Vi hade tänkt att vara ute och fixa men det var ju inget trevligt väder så vi åkte till Borlänge och kikade lite faktiskt. Skönt att kunna gå i lugn och ro utan att behöva tänka på att Liamtycker att det är jobbigt. Vi handlade lite småsaker och så hittade vi ÄNTLIGEN en mössa till Liam. Som jag har letat! Ville ju ha en med knyt och så fick den inte vara för tjock, och så skulle det ju vara "rätt" färg också... Vi hittade en på P&P i alla fall....

Nu sover plutten äntligen, han har ju varit hos mormor och busat hela dagen så han var lite slut. Men han hann träffa pappa en stund när vi kom hem. Det var uppskattat...=) Annars brukar hanju hinna somna i bilen på vägen hem...

Patrik åkte till sin bror för att titta på film och jag ska göra skola och jobb nu. Sov inte så mycket i natt men känner inte att jag ha tid att gå och lägga mig nå tidigt idag med tanke på att jag inte kunde göra nåt igår....

Jaja bäst att sätta igång...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0