Söndag...

a då var det söndag igen då... Klockan är 08:15 (kroppen är 07:15) och jag är pigg!!! Liam är inte lika pigg fast vi inte varit uppe så länge. Hade tänkt att ta mig en sovmorgon men det behövdes inte....

Igår hände det inte så mycket, jag var ju ganska trött. Vi var inne och busade en massa...=) Det är så nära att han kryper nu och som om det inte skulle vara nog så har han även funderingar på om han ska resa sig upp när han får tag på sin korg till exempel... Det är så klart långt kvar men tanken finns ju...=)

Nä om man ska ta och äta frukost då...
Idag måste jag läsa lite till skolan och göra klart sådant som kan vara skönt att ha gjort sedan när det blir ny vecka...

 

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hehe ja de kan ju gå fort de där bara dom kommer på hur man gör! Hoppas allt är bra med er annars. Vi måste ju försöka ses snart men de hinns nog inte förrän vi kommer hem från östersund tyvärr!! kram på er!

2009-03-29 @ 08:53:07
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0