Som i en dimma...

...är jag idag... Sovit ungefär 5-6 timmar inatt och det klarar jag mig inte på. Det blev sent igår. Tittade på TV och satt lite vid datorn och helt plötsligt så var klockan efter tio...men men får ta igen det inatt....

Gårdagen var trevlig i alla fall.. Först var Liams Farfar här och jag passade på att ta en sväng till staden för lite ärenden. Sedan åkte jag å Liam till Karin, Maya och lillebror Olle. Det första Maya sa när vi kom innanför dörren var Olle bebis... Hon var såå stolt så. BÅda två fick små presenter men Maya fick öppna båda så klart....=)
Maya fick ett rosa pärlhalsband i en fin liten väska och två rosa snoddar med Hello Kitty och Olle fick lite bebisleksaker. Han är lite för liten för det än men snart så...=)

Sedan skulle Maya ta med Liam in på hennes rum för där skulle hon visa vad hon hade för fina saker... Liam fick dricka ur en mugg och läsa böcker....;-)

Höll Olle en liten snabbis innan Liam tröttnade på det han gjorde. Fattar inte hur jag redan kan ha glömt att Liam var såå liten...




Det fikades en massa också så klart... Maya hann fika tre kakor innan vi ens han sätta oss...=)

                                                                           

Goungar...

Patrik är ute och plogar gården nu och Liam sover så jag ska sitta här och ta det lugnt ett tag....

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Vilka söta bilder!! :-)

2009-03-28 @ 15:38:19
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0