Skola...

Igår blev det en massa skola. Det blir det idag också för nu är det en massa att göra. Eller egentligen inte så jätte mycket men allt tar sådan tid. Och så går det så klart inte sm jag tänkt heller och då blir jag såå förbannad....
Har lyckats tappa bort ett JÄTTE viktigt papper också så klart s¨det är jag bara något stressad över just nu...

Idag ska Liam till BVC för att få sex månaders sprutan. Han fick inte den förra gånger på grund av att han var sjuk då...

Patrik kom på att vi skulle möblera om igår så nu har vi datorn nere. Det var en bra idé måste jag säga för nu är det lättare att sitta här fast man har Liam. Vi är inte klara uppe då eftersom han kom på det ganska sent igår och jag var tvungen att göra lite mer skola efter att Liam somnat och så var det ju Familjen annorlunda klockan åtta. Men det får vi fixa idag.  
Det kommer bilder sedan för nu vet jag inte vart sladden är. Den ligger väl uppe någonstans kan jag tänka mig....

Ha en trevlig dag....

Säg något snällt
Postat av: Anonym

Registrera dig på http://www.freestreet.se/?r=1545 och få gratis presentkort!



Sidan är ny och har ännu mycket få medlemmar (mindre än 2000), så det är än så länge mycket lätt att samla ihop poäng och värva medlemmar.



SÅ PASSA PÅ ATT BLI MEDLEM INNAN ALLA HITTAR DIT OCH DET BLIR SVÅRARE ATT FÅ IHOP POÄNG!

2009-03-10 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0