Seg dag....

.....är det idag allt. KÄnner att jag inte orkar sätta igång med något alls. Fick sovmorgon imorse, det var behövligt. Har kännt inatt att förkylningen börjar ta på mig också så jag går här med lite smått huvudvärk hela tiden...trevligt....

Sista veckan för de två kurserna som jag har hållit på med i tio veckor nu. Lämnade in sista arbetet igår så nu är det "bara" två seminarier kvar, onsdag och torsdag. Och på onsdag ska jag och Emelie gå igenom vilka kurser vi ska söka till hösten. Vi siktar ju på en kandidatexamen inom företagsekonomi och vi har inte långt kvar så det är bara att kämpa på...=)
Och på fredag ska vi försöka göra ett nytt försök att träffa vänner, om alla barn är friska vill säga...=)

Nä nåt måste jag väl göra idag förstår jag...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0