Ny vecka...

Tiden går så fort...jag hinner ju nite med... Men som vanligt så är vi uppe med tuppen och Liam har hicka så han är väl inte så jätte glad.

Igår blev det en sväng till Clas Ohlsson och så lite skola och lite annat småfix....

Idag måste jag jobba en del med projektet, lite telefonsamtal och möte med de andra...
Sedan är det promenad med hundarna och ja en massa annat som vanligt. Förmodligen så kommer mamma/mormor och moster Sara och moster Emma också.

Förresten så har jag en hyperaktiv unge som inte har tid att klä på sig. Vill nog inte se hur det ser ut om ett halvår när han är uppe på benen...det kommer att bli ett heltidsjobb kan jag lova.

NÄ nu är det bäst att vi sätter igång så att vi hinner med allt...

Säg något snällt
Postat av: louise

Hej!

Är de din mamma som bor på tre krokars?? :)

Är du här nån gång kan du väl komma förbi här o säga hej?

kram

2009-03-02 @ 20:08:33
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0