Ny dag...

...tack och lov... Gårdagen var verkligen hemsk!
Hade konstant huvudvärk HELA tiden och jag såg typ ingenting. Skulle sitta vid datorn en stund på eftermiddagen tänkte jag men jag såg ingenting så jag fick ge upp...hahaha.... Liam var inte heller trevlig, förmodligen tänderna som spökar så han gallskrek så fort man satt ner honom. Trevligt värre....
Men nu är det en ny dag så nu glömmer vi gårdagen...

Idag är det bättre, men inte bra...känner mig slö och hängig men det får gå. 
Skulle ju ha gjort klart en uppgift till skolan igår men det orkade jag inte så det måste fixas de närmaste dagarna. Sedan måste det ju städas och tvättas och så också....Trevligt att ha det gjort innan helgen tycker jag. 

Åhh det var en ljuspunkt igår och det var att jag klarade provet! yahoo..... Det var inte långt ifrån men det skiter jag i...



Haha ja alltså Liam är just nu gnällig och så tänkte jag att jag skulle visa vilket hemskt humör han är på men så fort jag tar fram telefonen så lyser han upp....tokunge...


 

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0