Nu gör jag ett nytt försök...

..med det inlägget som jag försökte mig på igår...

Jo jag beställde en almanacka härifrån för ett tag sedan, och så när det gått ett tag så fick jag ett mail (en fredag) att den skulle komma på måndagen nästkommande vecka. Såg inte till någon almanacka på mådagen dock, och inte heller på hela den veckan, så jag mailade tillbaka och sa. Vi dubbelkollade adressen men allt stämde så jag väntade en dag till men ingen almanacka så de skrev då att de självklart skulle skicka en ny så fort som möjligt. Tre dagar senare dimper den ner i brevlådan och jag tror så klart att det är den nya, men ack så fel jag hade, för i fredags fick jag en till...

Ja s nu har jag två lika dana och det är ju inte så lätt att bara ge bort den heller eftersom den är just personlig och jag känner ingen som heter Linda så... Någon som skulle vara intresserad? Kanske heter Linda eller känner någon son gör det...=)
Den är i alla fall väldigt söt och praktisk...


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0