Mycket att göra...

Nu är det mycket att göra här så mycket "bara sitta vid datorn" blir det inte...

Klockan är bara 07:10 men jag är redan uppe och igång....hahaha...tror ju att klockan är mycket mer när det är så ljust ute... Liam och Patrik sover fortfarande i alla fall så jag är heeeelt själv...=)

Idag är det prov som gäller....Imorgon måste jag skriva klart en stor uppgift och på fredag ska vi äntligen få träffa lill Olle....=)

Nästa vecka är det sista veckan på det här kurserna sedan startar examensarbetet....PANIK......

Jaja det blir nog bra....eller......ähh nu är jag hungrig....

Bilder kommer sedan när jag hinner....

Säg något snällt
Postat av: Hanna

oj ok, gud va nervöst med examensarbete.. lycka till på provet, jag ska ju göra en massa skola jag med. kram

2009-03-18 @ 07:53:06
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0