Mår inget vidare...

...mår lite illa hela tiden. Eller inte illa, men jag har ingen som helst matlust och när jag äter så blir jag konstig i magen... Det är lite svårt att förklara, men det känns som om jag har något virus i kroppen som inte vill bryta ut. Jag funderar på om jag är stressad fast jag inte vet om det själv...för sover det gör jag som vanligt...jaja får hoppas att det går över snart....

Liam sitter här bredvid på sitt täcke och är skit förbannad på sin filt som tydligen inte vill som han vill....=)

Ja vet väl inte vad jag ska skriva mer så det här blev tråkigt. Liam har varit snäll och glad idag i alla fall och det var skönt det eftersom jag är själv och inte är på topp...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

usch fy nåt virus antagligen. Jag är sjuk nu o jag är också lite halvt illamående hela tiden.blää.. hoppas du blir o må bättre!!

2009-03-11 @ 18:52:13
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0