Lagt till...

...lite fler trevliga bloggar under länkar nu. Så trevligt att läsa andras tycker jag...=)
Hoppas att det går bra att jag har er där?

Funderar på om jag glömt nån och det har jag nog, men det kommer jag nog på med tiden...;-)

Promenaden blev det inget av. Liam somnade innan vi hann ut så jag fixar med lite annat istället... Detä r ju inte så att jag sitter sysslolös precis så...;-)

Liam har badat balja också. Tänkte att han ju kunde göra det i köket så kunde jag plocka där så länge, Visste ju att det skule bli blött eftersom han typ bara sitter och plaskar allt vad han kan, men hade jag vetat att det skulle bli så blött så hade jag nog tänkt om...=) Det var en hel sjö på köksgolvet...
Hann inte med någon bild för jag hade fullt upp med att rädda allt som var i närheten... Tokunge....



Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0