Hemma igen...

Har varit hemma ett tag nu men det har varit fullt upp och Liam är inte att leka med idag. Vet inte riktigt vad som är fel men han vill inte sitta själv och vill helst bara bli buren...

Mötet hos studievägledaren gick väl sådär. Har sökt kurser inför hösten i alla fall men jag är inte nöjd för det är så virrigt och de kan inte svara ordentligt. Men jag får ta en termin i taget tror jag för det verkar vara det enda som fungerar...

Liam växer och växer. Han är med på ett annat sätt nu och skattar högt för minsta lilla...=) Håller stenkoll på både mamma och pappa och trivs bäst när vi är allihopa tror jag... Krypandet går sakta men säkert framåt, eller kanske inte framåt än men han försöker och försöker så snart så...=)

Och lagom till våren så fungerar nu golvvärmen på HELA nedervåningen, det som jag längtat efter HELA vintern. Men jag ska njuta av det ett litet tag nu innan det blir för varmt för att ha det på...=) Inte helt fel det heller så...

**(Nr 2 har nu gjorts så Liam är glad igen...=))**


Säg något snällt
Postat av: Hanna

hihi skönt med golvvärme! :-) Hoppas att de löser sig med kursen iaf!

2009-03-30 @ 19:02:56
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0