Han växer...

Alla byxor var för små så det blev som vanligt Lindex fast jag egentligen tycker att det är sååå tråkigt. Jag har lite svårt att köpa något speciellt så ändå eftersom han ändå bara kan ha det i några veckor, om ens det. Ibland kan jag hitta kläder i hans byrå som jag inte ens sett och som han antingen har vuxit ur eller som han är på god väg att göra...

Som den här dressen som vi fått av Karin, Jonny och Maya...



Den här får jag väl inte ens på honom om några dagar förstår jag...det är lite tråkigt...

Hde tänkt att skriva att det står stilla med krypställning och allt eftersom han kan sitta nu, men jag tar tillbaka det för det håller han på med nu...=)


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0