Godmorgon Tisdag

Idag är det jag som är uppe med solstrålen. Vi som litt 06:20 i alla fall... Men jag hämtade honom från hans säng strax före fem och när han somnade igen så låg jag och funderade på vad jag skulle göra idag...;-) Men jag lyckades somna om en stund i alla fall....

Härligt väder är det idag också, fast det är minusgrader än så....



Det är lite svårtatt se men fåglarna är uppe med oss i alla fall och äter för fullt...=) Självklart har vi mat till dom varje år!

Har glömt att berätta en sak förresten. Vi fick ju en remiss från läkaren för att få pricktesta Liam. Det var ju ett tag sedan vi var på det mötet men så förra veckan fick vi äntligen ett brev från lasarettet och jag tänkte att ja nu har vi fått en tid, men ack vad fel jag hade. Det stod bara att de ville informera om att väntetiden var 2 månader. Ja vad ska man säga, det är ju bara att vänta då. Men vi har ju inga djur hemma längre så det går ju bra. Och mat kan han äta mer och mer av. Jag slutade med köpt burkmat och då går det mycket bättre...?

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0