Godmorgon Godmorgon...

Sovmorgon till kvart i åtta är inte helt fel.... och att ha det varmt om fötterna när man kommer ner gör det ju bara bättre...=)
Och solen lyser och dagen är lika späckad som vanligt...kan det bli bättre???

Börjar fundera på husets utsida nu när våren närmar sig... Det blev ju inte så mycket gjort förra året eftersom jag var höggravid och Patrik jobbade... I och för sig så kommer ju Liam ta den största delen av tiden men nu är jag ju i alla fall "rörlig" så något ska vi få till tror jag....;-) Det är ju yttertrappen som är prio ett för den är såååå hemsk....  (Ska ta ett kort sedan) Den förstör verkligen hela intrycket av huset så den MÅSTE göras om. Tyvärr kan ju inte jag göra det så det får bli Patriks projekt när han inte jobbar...=)
Sedan så tycker inte om att ha för mycket heller eftersom jag vill ha det lättskött, speciellt nu när man har småbarn... och sedan så är jag ju ingen hejare på blommor heller vare sig jag vill det eller inte tyvärr...=(

Men alltså det syns att någon har haft en tanke även med denna trädgård, men man måste bara få fram det igen för det har på något sätt försvunnit så vi måste få fram det igen...

NÄ nu är jag hungrig på frukost...

Ha en härlig tisdag!

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0