Gårdagen....

Igår blev det städning av hela huset och tvättning och lite plock så klart. Det är så skönt att ha det gjort innan helgen så att man inte behöver bry sig om det då...

Kita åkte igår också. Det var ett jätte trevligt och gullit par och jag är helt säker på att Kita kommer få det bra där. Men först ska de ha henne på prov en vecka så vi får vänta och se. Det hade gått bra inatt ialla fall fick jag ett mail om idag...=)
Det var faktiskt inte så jätte jobbigt att hon åkte eftersom vi inte haft henne hemma på så länge och så vet jag att jag kan åka och hälsa på henne när jag vill... Fast tänker jag efter så är det nog lite jobbigt ändå...nä ska inte tänka på det nu...



Ja man kan ju inte annat än att tycka om...=)

Kvällen bestod av lite bak och TV-tittande...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0