Galningar...

Ja intetordde jag att folk skulle bli så tolika av artikeln...hahaha....jag kan faktiskt inte annat än att skratta åt det för jag kan inte fatta hur folk orkar engagera sig så....
Den ligger till och med i topp över de mest kommenterade....

Jag tänkte det om det hade varit en stackars mamma som inte klarat av att ta så mycket skit. Jag bryr mig inte, det slutaade jag göra för länge sedan. Jag har konstaterat att vissa människor måste trycka ner andra för att må bra själva och det är bara för oss andra att lära oss att leva med tyvärr... Jag har även slutat döma andra innan jag gjort mig en egen uppfattning om personen i fråga. Jag tror att man mår mycket bättre själv om man resonerar så...jag gör det i alla fall...
Jaja...nu har det tagit upp tillräckligt av min tid...=)

Här har vi datorn nu i alla fall...


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0