Energi tillbaka...

Fick tillbaka energin framåt dagen så nu har jag gjort en massa saker samtidigt här....

Liam sover nu så jag ska ta och äta lite och sedan fortsätta med lite fler saker....
Han är förresten väldigt nära att krypa nu...han tar sig till krypställning från sittandes hela tiden, hans nya hobby...;-) hahaha.....

Nu är det klart att jag ska vara hemma i sommar också. Ska bli trevligt..=) Var ju hemma HELA förra sommaren också alldeles själv, men den här sommaren kommer att bli mycket roligare.
Hade ju velat jobba också så klart eftersom det var ett tag sedan nu men men....

Hösten är fortfarande ett stort frågeteckan, det får visa sig helt enkelt. Börjar ju inte med någon inskolning förrän efter jul så....
 Jag kan ju vara hemma med plutten tills han blir 18 om det ska vara så....;-)

Nä mat var det ja.... 

Säg något snällt
Postat av: Hanna

va duktig han är. nu är de snart ingen lugn stund ska du se..hehe..nedå de är bara roligt när dom börjar krypa. fy va skönt att vara hemma i sommar, de ska ju jag med vara ;-)

2009-03-23 @ 19:38:29
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0