Det smyger sig på...

Känner att jag nog inte kommer att ta mig ur den förkylningen tomhänt...=(
Sååå tråkigt, har ingen lust att vara sjuk ju...

Har haft sista seminariet nu och ska bara skriva ner lite tankar och skicka in så är det klart. Men de två nya kurserna börjar ju nästa vecka så det är bara att sätta igång å läsa och så förstår jag. Sedan ska jag göra en omtenta under den här sista perioden som jag inte klarade förra året så att jag får den ur världen.

Slänger in en bild på Liam lilltroll också....




Nu måste det göras mat här innan det bär av in till stan, om jag orkar vill säga...

Säg något snällt
Postat av: Emelie

TACK :d visningskväll av vad??

2009-03-26 @ 17:58:26
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0