Äntligen borta...

Nu är äntligen trummorna borta... Nu ska jag bara bestämma mig i vilken ände jag ska börja i här, vilket nog kommer att ta ett tag har jag en känsla av. Jag skulle vilja fixa til golvet och måla väggarna med samtidigt så är jag lite rädd för att börja med något så stort eftersom det kommer att ta alldeles för mycket tid, och tid är tyvärr en bristvara i detta hus. Jaja jag ska fundera.....

Här kommer lite bilder från i måndags när vi hade besök...

                                                                       

(De där glasskåpen i bakgrunden åker förmodligen till ny ägare idag....)

Säg något snällt
Postat av: Hanna

varför ska ni göra er av med glasskåpen?

2009-03-04 @ 09:16:48
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0