Aloe Vera gel

Aloe Vera Gel Forte





  

Naturlig kallpressad Aloe Vera Gele framställt av friska
blad från Aloe Veraplantan.
Berikad med extra lugnande och effektiva ingredienser
som:
- Mineraler från Döda havet
-Kamomill
-Vitamin A och E
Tillsatt en lätt doft och en frisk färg.

Aloe Vera har visat ge tillfällig lindring vid mindre hudirritationer, såsom solbränna och torr, sprucken hud

  

Min uppfattning:

Fick tillfälle att använda den här idag då jag brände mig. Kom ihåg att jag hört att Aloe Vera ska vara bra vid sådana tillfällen så jag testade. Till en början sved det inte alls längre, sedan började det lite smått igen men nu gör det inte ont längre. Det är inte så att den tar bort det på en gång men den hjälpe helt klar...
+++++


Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0