Varmt varmt...

Så varmt är det ute nu.... Jobbigt vissa stunder, alldeles underbart andra.....
I måndags var en ganska seg dag men jag städade lite här och tvättade. Det tog några extra timmar men så blir det ibland. På eftermiddagen kom det ett sms och vips så hade Liam två kompisar här och det var jätte trevligt här...=)

Igår var det fix här hemma igen. Patrik gjorde klart för fläkten i badrummet och idag kommer pappa och kopplar in den. Jag och Liam åkte ut på listjakt men kom tyvärr hem tomhänta.... Det sitter ju lister i alla rum här men det fattas småsnuttar lite överallt på grund av olika anledningar och det STÖR mig... Jag kommr nog få ihop det til slut men jag tycker ju inte om att vänta...;-)


Så här ser det ut i trappen nu för tiden i alla fall...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

nemen åh de där såg super ut ju, hehe de borde han då inte kunna ta sig igenom ;-)

2009-06-24 @ 08:59:26
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0