Tisdag...

Min pojkar sover just nu. Det blev tidigt i morse så de var trötta igen nu...;-) Tänkte att jag också skulle sova en stund men nä fixar med lite annat istället....

Idag är det BVC halv två och så en massa plugg så klart. Har börjat planera in en massa saker jag ska göra efter fredag. Det är alltid en sådan härlig känsla när en tenta är avklarad och man kan andas ut lite...=)

Vi ska till exempel träffa våra Mayor som vi tycker sååå mycket om. En som är storasyster redan och en som ska bli!!!! =)
Grattis Grattis!
Vad vi längtar.....

Världens bästa kompisar...

                                  

Sedan ska mamman i huset också ta sig friheten att träffa lite vänner...=)

Nä nu ska jag väl sätta igång här då...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

ja tack tack! hihi jasså så de va nånting skumt tyckte du :-P Hoppas tentan går bra! Det ska bli så roligt o få träffa er sen när ni får tid.

2009-06-09 @ 15:44:37
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Olle

Hallå=) Tänkte säga att jag tycker att din blogg är riktigt härlig! Alltid kul att gå in här och kika vad som är på gång:) Ha en kanondag! Nu ska jag dra igång med pluggandet..Föresten, titta filmen från min skola, rätt läskigt!

WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

Mågott

2009-06-09 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0