Sova ,sova säng....

Sitter och väntar på att Patrik ska komma hem. Fast jag kom precis på att jag kanske ska ringa och se så att han är på väg hem så jag inte sitter här i onödan...;-)
Har pluggat hela kvällen så nu lockar sängen. Det kommer att bli en tidig morgon imorgon också eftersom Liam somnade rekordtidigt och jag har inte tid för sovmorgon för jag ska plugga med Emelie HELA dagen.
Känns inte bra angående den där tentan. Så mycket att lära sig och jag fattar bara hälfen, men jag får göra mitt bästa...

Tittar på TV4+ nu, om de som har sexlingar. Trevligt.... De verkar fixa det ganska bra, inget för mig dock...;-)

Ähh nu ska jag ta och ringa...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0