Slappna av, vad är det?

Liam sover middag nu. Han vaknade inte förrän kvart i nio i morse så det blir bra med bara en sovstund idag, perfekt! Vill ha det så nu har jag bestämt så vi får se hur det går framöver....
Superhumör har han haft hela förmiddagen också och det smittar av sig kan jag lova....=)
När jag kom upp imorse och skulle hämta honom (jag gick upp kvart över åtta) så satt han där i sängen och sken som en sol goungen...;-)

I alla fall så är det massa saker som ska göras här hemma nu. För det första så ska det införskaffas lister och trösklar som fattas och så ska det rensas ut. Speciellt i Liams rum eftersom han både har en massa kläder som är för små och leksaker som han växt ifrån för länge sedan..... Den gamla vagnen ska fixas iordning och säljas och likaså lite annat....
Och äntligen ska fläkten upp i badrummet, pappa/morfar hjälper oss med det....

På onsdag blir det en långväga utflykt har vi bestämt.... Det ska bli trevligt....

Jag tycker inte om att slappna av för mycket helt enkelt. Och det är ju skillnad att göra en massa som man tycker är roligt mot att tvingas göra en massa jobbiga saker som man ändå inte får ut nåt av ju...;-) 

Nu ska jag se vad jag kan fixa själv utan hjälp fast jag inte får för Patrik...hihihi...;-)

Säg något snällt
Postat av: sofia

mysigt med utflykt, var bär det av?:)

2009-06-15 @ 15:21:46
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0