Seeeeeg...

Helgen har verkligen varit seg. Har inte orkat mycket. Städat och tvättat har vi hunnit med men så mycket mer vet jag väl inte... Liam sover lite oroligt så man är mindre pigg på morgnarna tyvärr...

Jaja det går över. Den här veckan blir minst lika stressig som förra eftersom jag har en tenta på fredag. Jag känner mig verkligen inte förberedd så det gäller att plugga HELA veckan.
Sedan startar en ny kurs måndagen efter som jag ska hoppa på. Ska bara göra tentan i den men jag måste vara med från början för att ha en chans att klara den....
Den tentan är i mitten av juli och efter det tänkte jag andas lite innan det börjar igen...

Men jag har lovat Liam att efter fredag ska han få träffa kompisar. Stackarn har ju suttit hemma alldeles för länge nu...


Nä nu ska Liam skriva här påstår han...;-)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0