Redan torsdag...

Den här veckan har verkligen gått fort måsta jag säga....

Liam vakade halv fyra i morse, ingen bra idé tyckte varken jag eller Patrik så Patrik lyckades få honom att somna om till slut så jag vaknade igen kvart över åtta...=) Mycket bättre!

Den här veckan har vi mest fixat med huset, och än är det inte slut....;-) Patrik skulle bara våga sätta sig ner en sekund för då är jag där direkt och frågar om han inte har något att göra...;-) Idag blir det listjakt igen och den här gången hoppas jag att vi kommer hem med något iallafall.....

Liam fick en Dora-dvd med posten igår som jag beställde i början av veckan.... snacka om att han blev glad...=) Gissa om den går varm här nu...;-)

Nu måste jag byta en blöja här känner jag....

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hehe ja verkligen. ja visst, har lite fullt upp denn a veckan men i början av nästa vecka??

2009-06-25 @ 10:46:49
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Linn

halv fyra .. ? inte så kul kanske :p



fin blogg

2009-06-25 @ 21:20:35
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0