Några hektiska dagar...

Våran kära son har kommit på en ny rutin han kör nu... Han är SUPER trött vid sex-sju nån gång och somnar som en stock. Efter en kvart ungefär så vaknar han igen och vägrar somna om och sedan är det full rulle till klockan tio... Men självklart har han inkluderat nåt positivt i detta och sover hela nätterna i sin säng istället så när han vaknar vid sju sedan (nä Liam har inte tid med sovmorgon...;-)) så är jag ändå väldigt pigg eftersom jag fått sovit hela natten utan avbrott...
Jaja det går väl över kan jag tänka mig....

Annars då så har vi hjälpt mamma/mormor att flytta de senaste två dagarna och jag ska snart ringa och höra om hon behöver hjälp med den sista städningen. Har ingen bil dock så då får hon hämta oss, vi får se...

Vi har självklart hunnit bada en del också med tanke på det underbara vädret...
I söndags gick Liam i själv och tyckte att det var jätte mysigt, men igår skrek han bara när han kom nära vattnet. Han var nog trött och hungrig så han fick hålla sig på en filt i skuggan istället...


(Han har inte bränt sig utan det ser bara så ut...)
Eller ja, Liam kröp ut i solan och jag hämtade tillbaka honom...;-)



Syns inte så bra här men han kör händer och fötter nu istället för knäna...=)

Nu har vi precis varit ut på våran morgonpromenad så det är bäst att jag sätter fart här och hoppar in i duschen...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

vilka mysiga bilder.. vi kommer nog gärna ut en sväng i morgon om de passar er..?

2009-06-30 @ 09:27:55
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Kadri

VILL DU BLI VECKAN BLOGG ? ANMÄL DIG NU.

2009-07-01 @ 10:21:30
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Ida

gud va söt han är =)

2009-07-01 @ 14:10:47
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu lottar jag ut ett presentkort på 400 kronor! kolla första inlägget & var med o t'vla! kanske blir du den lyckliga vinnaren :)

2009-07-01 @ 22:25:57
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0