Något är på gång..

Liam sover oroligt och det brukar innebära att något är pågång. Inte tänder för då reagerar han inte sådär. DÅ sover han nästan för bra, utan något annat är det...
Han har börjat dansa när han hör på musik. Lyckades filma det imorse när det kom en video på Vakna med the voice på TV:n....=) NÄr jag kom hem från stan så visade Patrik hur han reagerade när han spelade gitarr till Bryan Adams, Summer of 69...helt galen vart han....;-) Filmade det med...hihihi....
Får se vart det leder. Han går mycket med sin korg han har nere med leksaker i också så vi får väl se...;-)

Imorgon är det student som gäller för lilla, lilla lillasyaster. Har bakat två kladdkakor och så blir det smörgåstårta... såå gott.... Har letat fram sommarkläder som jag nite kunde ha förra sommaren, så härligt att kunna ha allt igen måste jag säga.

Ja vad har hänt mer då...
Patrik kör stenhårt med Pappa nu, det går väl sådär men Liam får fram Baba i alla fall, eller så skrattar han bara...;-) Åkt fyrhjuling har de också gjort tokarna mina. Liam bara sitter där och ser såå nöjd ut så... Snacka om att Patrik kommer få igen sedan när Liam bara skriker mera, mera sen....;-)

Hade tänkt att fixa lite här hemma nu men jag tror inte att jag orkar. Vet ju inte hur natten blir så det är väl bäst att jag går och lägger mig i tid förstår jag...

Hade lite kort att visa men Patrik tog min telefon när han åkte (vi har lika).

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0