Min mamma i ett nötskal...

Min mamma har länge klagat på att hon inte har någon cd i sin bil, att hon bara kan lyssna på radio... Vi hade en som bara låg här hemma som hon ville ha men det har inte riktigt blivit av... Sedan när vi sålde våran förra bil så skickade vi med den så när hon åkte med oss häromdagen så sa jag det till henne och då tittade hon ner på den vi har nu och frågade om vi inte heller hade nån cd? Jo sa jag och visade att man ju skulle trycka på en knapp för att fronten skulle vikas ner... DÅ utbrister min mamma så här: - Men så där ser ju min också ut!

Ja vad ska man säga, när vi kom tillbaka till hennes bil så satt jag in n cd i den där "radion" och vips så hade min mamma också en cd....;-)

Duschen...

Säg något snällt
Postat av: Hanna

hihi va rolig hon är då! Ja vi kanske kan ses en annan dag istället för i morgon, måste till läkaren med M i morgon, hennes eksem är värre än nånsin så nu måste vi få nå annat o smörja med.. jag kan nog på ons om de passar för er?

2009-06-29 @ 18:41:17
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0