Jag måste plugga...

....men det är ju såååå tråkigt... Allt annat blir ju så mycket roligare när man verkligen måste lära...

Hade velat fixa lite i trädgården nu på kvällen men istället sitter jag här inne med mina fula papper...;-) Nä men det är intressant men så svårt att koncentrera sig...

Tyvärr så kan jag ju inte känna att det är slut efter det här för jag har en omtenta nästa fredag från en kurs som vi läste förra året. Det gick att göra om den i augusti då men jag födde liksom barn då så det var lite svårt....=)

Sedan ska jag göra en tenta i mitten av juli då jag missade den helt sist. Det var precis i början av graviditeten och jag mådde ju så dåligt. Orkade inte ens titta på TV under den tiden så att åka iväg och göra en tenta kändes inte så lockande. Sedan har det liksom inte funnits tid förrän nu så. Men det blir nog bra. Dock är den tentan svår men skulle jag inte klara den så har jag en till chans på mig i augusti. Men självklart siktar jag på juli...=)
Efter allt detta har jag en så kallad examen då är det meningen. Men där är det också krångel så klart, men det orkar jag inte tjata om nu...;-)

Nu måste jag försöka läsa lite mer här...

Hoppas att ni har roligare än vad jag har..=)

Säg något snällt
Postat av: Isabelle

Ja, nu gäller det bara att jag kommer ihåg att skriva i den också. ;)



Tack, det kändes verkligen underbart att bli klar med examensarbetet. Den där uppsatsen höll på att ta knäcken på mig några gånger. :P

Det verkar ju gå bra för dig också, vad är det för examen du får nu när du blir klar?

2009-06-02 @ 10:22:32
URL: http://lailaihei.blogg.se/
Postat av: Isabelle

åh, jobbigt när det ska strula. Är lite orolig över att det blir något strul när jag tar ut min examen eftersom jag kommer ha kurser från tre olika skolor, men förhoppningsvis ska det ju inte vara några problem.:)



Jag hade ju från början tänkt att vara klar nu, efter tre år, men nu när jag väl är här känner jag mig inte alls klar. ;) Så det blir ett år till för mig iallafall. Läget på arbetsmarknaden är ju ändå inte det bästa just nu!

2009-06-02 @ 13:48:34
URL: http://lailaihei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0