Han står!!!!

Igår gick det nite så bra att logga in här så jag gav upp till slut, men nu fungerar det igen...

Våran tripp som vi skulle ut på har fortfarande inte blivit av. Liam har varit jätte ledsen två nätter i rad nu så jag är mer död än levande tyvärr.... Förmodligen en tand men det är ju så svårt att veta...
Hoppas att det går över snart i alla fall så att vi kommer iväg....

Den här veckan har annars varit jätte trevlig. I tisdags var vi till Hanna och Maya nästan hela dagen...



Mayas mormor och lite mostrar och en morbror dör upp också så det var en del barn att leka med, men Liam föredrog takfläkten i vardagsrummet så klart...;-)

Igår onsdag lunchade vi med bästa Hanna som vi inte träffat på evigheter. Det var verkligen trevligt. Sedan hann vi bara hem för lite mat och vila innan det bar av till Jessica för att träffa alla tjejerna...=)

Och så kommer vi till det viktigaste och det är att Liam stod igår när vi var hos Jessica. Inte så där i två sekunder som han gjort tidigare utan han stod hur länge som helst. Hade jag inte blivit så förvånad som jag blev så hade jag ju kunnat ta ett bildbevis...;-)

Säg något snällt
Postat av: Hanna

åh va roligt, snart går han säkert ;-)

2009-06-18 @ 19:08:19
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0