Godmorgon varma söndag...

Funderade på hur mycket jag skulle klä på Liam innan vi gick ut på promenad nu på morgonen och gick för att kolla termometen...börja fundera på hur mycket jag skulle klä av honom istället efter den titten... Över 20 grader och klockan var bara åtta!!! Det blev en svettig promenad för min del men nu är vi hemma igen och jag dricker just nu en massa vatten och ska om en stund hoppa in  i duschen....

Idag ska vi hjälpa mormor/mamma att flytta. Hon ska flytta till en mindre lägenhet nu när barn efter barn försvinner iväg. Jag och Liam var där och tittade häromdagen och det var riktigt fint. Precis vid lekparken och bara ett hus från pappa så då kan Emma gå som hon vill emellan....

Ska nog ta och ringa och se om de orkat masa sig ur sina sängar nu...;-) 

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0