Godmorgon måndag...

Den här veckan är det 110 fram till onsdag eftermiddag. Men det gör inte så mycket. Jag känner mig pigg och sommaren är här (fast det skulle bli kallare snart igen)...tyvärr......

Igår var jag och Liam till pappa/morfar. Han hade fått så fint på ballkongen så... Tänkte ta lite kort men det där minnet som jag pratade om...hmmm....för ett tag sedan har fortfarande inte visat sig...;-) Får ta det nästa gång...
Liam var i alla fall supertrött när vi var där eftersom han inte hunnit sova men han vägrade sova där och han somnade inte förrän vi var nästan hemma och vaknade när jag lyfte ur honom. Sedan var det full fart till halv åtta och sedan upp före halv sex. Gissa vem det är som är JÄTTE trött här nu??? INte jag i alla fall...=)

NÄ jag måste få honom att sova en syund nu...

*På fredag är det student för lillasyster, Liam ska köpa nån fin liten grej du kan ha runt halsen moster!*

En härlig dag önskar vi dig!


Säg något snällt
Postat av: Hanna

snart har vi sommarlov!! :-) kram

2009-06-01 @ 19:31:26
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0