Godmorgon Måndag...

Hade velat ta en promenad innan det blir för varmt för det men jag är så risig så jag vet inte om jag orkar det.... Bättre att vänta lite tror jag så att jag kan komma tillbaka till 100 % snabbare istället...=)

Idag vet jag inte vad som händer. Tröseln ska på plats och så behövs det nog handlas lite och vikas lite tvätt, men så mycket mer kan jag inte komma på... Kommer nog på nåt skulle jag tro.....
Fint väder är det också och det ser ut att fortätta så...=) Skulle behöva rensa lite ute men det känns tyvärr inte så lockande när man är så förkyld tyvärr. Så tråkigt att det ska komma lagom till det fina vädret, men Liam har klarat sig hittills och det är huvudsaken!

Nä nu ska jag börja fixa lite här....

Ha en härlig start på veckan!

Säg något snällt
Postat av: Sandra

Heej! Det var inte igår =)Hur är det med allt? Vilken söt liten kille du har. kram Sandra

2009-06-22 @ 20:57:15
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! =) Jag jobbar på zynk nu. Vi bor nästan nere på åkerkullen nu, trivs kanon där. Ja, jag hittade på dig på nåns blogg. Vart var det ni bodde då? Lernbo? kram

2009-06-23 @ 10:39:42
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0