Godmorgon Lördag

HELG!!!!!! Som jag har längtat efter denna dag. Tentan igår vet jag inte hur den gick, han gör det så svårt och det är helt omöjligt att veta om man gör rätt eller inte... Men men får se när resultatet kommer helt enkelt...
Om inte annat så finns det två till tillfällen i sommar att göra den så....

Liam sov till kvart i sju idag vilket kändes som himmelriket då det har varit väldigt tidiga morgnar den senaste tiden. Hade planerat in en sovmorgon eftersom det inte blivit så mycket sömn i veckan men kvart i sju var alldeles lagom så nu är vi uppe hela familjen istället...=)

Nä nu ska jag fixa lite gröt åt bebis här...

Ha en härlig Lördag!

Säg något snällt
Postat av: Hanna

okok va bra..ni kan väl komma ut hit nån dag i veckan? Jag har ingen bil på tisdag, den ska lagas, o på torsdag ska jag på UL annars har vi inget för oss.kram

2009-06-13 @ 14:43:25
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0