TVÅ STEG!!!

Ställde ner Liam en liten bit från Patrik idag och till våran stora förvåning så tar han TVÅ steg för att ta sig till sin pappa. Snacka om att jag tappade hakan... Sedan har han gått som en tok här med stöd från mig, något han har totalvägrat ända till nu....=)
Ja jag tror jag fortfarande är i chock här för det var inte vad jag hade förväntat mig när jag vaknade i morse kan jag lova...
Det var ju precis samma sak när han bara ställde sig själv en dag när jag skulle sätta honom på golvet. Nu får han allt börja förvarna tycker jag...;-)

Nu är det i alla fall en trött killa här men vi måste vänta en liten stund innan vi går och lägger oss...
Sedan ska jag plugga HELA kvällen eftersom jag inte orkade något igår....


Säg något snällt
Postat av: Hanna

åh va roligt, han tittade väl noggrannt på Maya igår kanske hehe ;) han reagerade inget på hunden denna gången eller??

2009-07-08 @ 19:13:11
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0