Tredagarsfeber

Eftersom prickarna bara blev värre igår och spred sig så var jag tvungen att ringa mitt levande uppslagsverk (min mamma) och fråga vad det kunde vara som Liam hade och hon svarade direkt att det nog var tredagarsfeber, och när jag sedan läste om det så passade in väldigt bra.... Han ser nu ut som en prickig korv men eftersom det inte kliar så är det inte så farligt, men han är trött och seg men det ska ju gå över snart så det väntar vi på nu...

Blev inget pluggande igår kväll så nu är jag lagom stressad men jag jobbar på nu så får vi se hur det går. I värsta fall får jag göra den i augusti också, men det är ju så klart ingenting som jag siktar på...

När Liam blir frisk ska vi leka med tvillingflickorna som flyttat in ovanför oss, det ska bli trevligt...=)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0