Tisdag...

Dagarna går fort nu känns det som, hinner inte riktigt med...
Efter att ha varit seg så länge känner jag att det äntligen börjar vända och igår storstädade jag hela huset, blev faktiskt lite förvånad själv....;-) Dagen igår var faktiskt väldigt bra när jag tänker efter. Liam sov till kvart över åtta, jag vaknade dock en halvtimme innan och kände mig utvilad. Vid tio satt vi igång och städade och Liam var som en solstråle till klockan var kvart i två när han somnade sittandes i mitt knä... Passade på att torka golven då, läsa post på verandan och bara ta det lugnt. Efter att han vaknat (1,5 timme senare) åkte vi till Farmor och hälsade på och hämta Patrik som redan var där... Sedan var det hem och äta, bada och mysa...=)

I måndags fick vi trevligt besök av grannarna Molly och Malva som ville leka lite, alltid trevligt med spontanbesök tycker jag....  Det lektes och barnen åt smörgåsrån..;-)

Idag får vi finbesök av bästa Hanna och Maya. Det ska bli trevligt för det har vi alltid....=)

Nu ska jag planera lite inför 1-års kalaset som närmar sig med stormsteg!

Säg något snällt
Postat av: Hanna

see you soon

2009-07-28 @ 13:38:17
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0