Tentan....

Ja vad ska man säga, det var ungefär som att göra körkortsteorin. Kluriga frågor som man var tvungen att läsa både två och tre gånger innan man kunde bestämma sig för om det var rätt eller fel. Sedan var det ju så klart inte bara att gissa om man var osäker (för det var man kan jag lova) eftersom fel svar gav minuspoäng. Självklart förstår jag att man gör så för att den som egentligen inte kan ska kunna gissa sig till ett kodkänt, men det är samtidigt tråkigt att något sådant ska göra att man får underkänt fast de rätta svaren egentligen hade räckt till ett godkänt, och att man verkligen kunde dessa...

Jaja det är bara att vänta och se.... Jag kommer inte våga kolla på resultatet!


Eftersom frukosten var allt annat än energigivande och det faktum att jag glömde vattenflaska så var jag in och köpte denna i Borlänge... Om den egentligen hjälpte får jag veta om några veckor, god var den i alla fall...;-)

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0