Söndagen...

...spenderades på hemmaplan... Konstaterades att det inte blir så bra med listerna som jag ville ha upp i köket, typiskt.... Får se hur vi gör med det, igår gav vi upp i alla fall så vi får fortsätta idag....

Liams humör gick upp och ner hela tiden och det blev en del Dora...


Nya jeans som mormor köpt och t-shirt som vi köpte på H&M... Allts i stl 80, helt otroligt vad han växer...

Drömde förresten att han kunde gå inatt helt utan stöd så vem vet, det kanske inte är så långt kvar...;-)

Jag rensade en del uppe också igår. Har två kassar med kläder som ska skänkas bort nu och så var det lite som skulle kastas. Hann inte riktigt klart så jag tänkte fortsätta en stund idag.
Kvällen gick åt till att plugga, orkade faktiskt sitta ganska många timmar och det var bra för jag gjorde ingenting i lördags...

Dagen idag vet jag inte vad vi ska göra med. Det kanske blir en hemmadag igen vem vet...=) 
En promenad blir det i alla fall, jag lyckades skippa det igår fast det tog emot lite, men vi hade ju sovmorgon så klockan hann bli så mycket....

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0