Söndagen

Vi följde med hem till mamma när hon skulle åka härifrån. Hundarna åkte jag tillbaka med till deras matte på en gång och mamma dammsög så jag hoppas att det räcker. Med Kita räckte det ju med att hon lämnade huset så jag tror nog att det ska fungera...

Jag hjälpte mamma att packa upp en del som var kvar. Eller hon har väl 20 kartonger kvar eller nåt men de står på vinden så de är inte ivägen i alla fall...=) Liam har också haft fullt upp bland alla grejer och innan vi fick upp några madasser på vinden så låg de i hallen och de var roligt det...;-) Lite mat och fika blev det också när moster Malin och moster Emma kom hem från Bollnäs.

På tal om ingenting så gjorde jag ju den där tentan i torsdags och jag har redan tröttnat på att bara vara ledig. Det är ju flera veckor kvar tills skolan börjar igen. Vet inte hur jag ska klara det här faktiskt. Huset kommer att vara kliniskt rent och vi kommer att hinna hälsa på alla 72 gånger innan det är dax för en så kallad vardag igen....

Den 9:e blir det i alla fall 1 års kalas och den 17 börjar inskolningen... Jag vet inte hur jag ska få ihop det riktigt men det löser sig nog. Skolan börjar ju den 24:e som det ser ut nu och en vecka för inskolning är ju för kort... Inte för att det kommer att bli några långa dagar för Liam, utan egentligen bara för att få komma ut och träffa andra barn och så men vi får se. Det beror ju lite på hur kurserna är upplagda och så... Men men det är får vi se när den dagen kommer....


Jag måste nog lära mig att slappna av lite, annars kommer det nog hända samma sak med mig som den här flugan som jag hittade i soffan häromdagen... Snacka om att ha kraschlandat....

*Haha, snacka om att inte ha något annat att visa*

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0