Sol och regn...

Satt och tittade ut genom förnstret vid datorn och där såg jag sol och tänkte att det kanske blir en promenad idag ändå, men så vänder jag mig om och tittar ut genom fönstret bakom mig och där regnar det... Tråkigt men sant...
Får se vad vi hittar på idag då. Måste i alla fall plugga  men har ingen lust att sitta med det hela dagen så...

Igår kände jag att vi inte bara kunde sitta hemma så vi sms:ade Hanna och Maya och frågade om de var hemma, och det var de så vi åkte dit och tillbringade eftermiddagen och kvällen där istället...

               

                        

Hanna ursäktade sig redan innan och sa att det var lite stökigt efter som de håller på att packa inför flytten till huset ,och det är fullt förståligt tycker jag, men det ända vi såg var en kartong i köket så inte vet jag vad hon menade...;-) Hon hade till och med hunnit dammsuga för Liams skull!

De hade roligt i alla fall både ute och inne... En del pussar och kramar blev det och mot slutet blev det barnprogram på TV, men jag tror att det var mammorna som var mest slut...;-) Liam somnade i alla fall på vägen hem, men vaknade när vi kom hem och var sedan vaken till strax efter nio. Då var jag så trött så då gick vi upp och la oss allihopa och efter lite välling och jag somnade nog i samma sekund jag med...=) Sedan sov vi till halv sju.
Trött men glad idag så nu ska jag hoppa in i duschen...

Säg något snällt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0