Så tråkigt...

Liam har skrikit i natt och det har inte spelat någon roll vad man gjort. Han har inte ont och sover i princip så han är inte kontaktbar. Så här gör han endast när vi umgåtts med djur och det är precis vad vi gjorde igår då vi var hos Farmor/Svärmor och hennes katter.... Självklart tvättade vi och bytte kläder innan vi åkte hem och på kvällen så badade han men tydligen hjälpte det inte... Imorse hade han utslag i halva ansiktet och en bit bak på huvudet. Han såg ut precis så på ryggen när jag lade ner honom i en hårig soffa när han var mindre... Fan, jag vet inte vad det är... Det är verkligen bara när vi umgåtts med djur som han skriker så där. Det går liksom inte att sätta fingret på vad det är och det finns inget man kan göra... När Kita var hemma kliade han sig i ögonen som en tok i alla fall så då var det lättare att veta men nu går det verkligen inte att säga. Det är så tråkigt att inte kunna åka någonstans utan att inte veta hur det ska bli efteråt...  Kan han bara vara rejält överkänslig eftersom det inte händer varje gång. Hon hade ju inte städa igår innan vi kom (vilket jag verkligen inte begär) och med sex katter så blir det ju en del hår. 

Ja, jag vet inte men någon hjälp får man ju ändå inte någonstans så....=(







Liam som älskar djur...

  

Säg något snällt
Postat av: Hanna

Usch va jobbigt :(

2009-07-13 @ 15:52:49
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0