Morgonpromenaden...

Hade bestämt imorse att vi inte skulle ge oss ut på någon promenad eftersom natten inte var så lyckad men efter en timme så kände jag att dagen aldrig kommer att starta om vi inte ger oss iväg så det fick bli en promenad ändå...=) Kanske har jag lyckats få in en bra rutin som jag inte vill vara utan...i så fall blir jag glad...=)
Får se hur det utvecklas...

Fick i mig en halvliter vatten också efteråt som ingenting så nu känns det riktigt bra. Ska snart hoppa in i duschen och börja dagen...

*Tanken slog mig igen, precis som så många andra gånger, att en hund vore inte helt fel att ha när man är ute och går men NEJ Linda inte nu!!!!!!!*

Saknar min klan...

Säg något snällt
Postat av: sofia

sötnosar:) Utan vovve skulle jag aldri orka gå ut och gå,

Det är så mysigt att gå bakom de vippande öronen och den svängande svansen. <3

2009-07-02 @ 13:05:50
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0